berra227 Kızlar bugün 16+3 uz. Biraz evvel burnumun icinde bi basınç hissettim ve çok az kanama oldu. 1 2 damla. Burun kanaması yasayan varmi bu haftalarda olur diye duymuştum ama çok evhamliyim.
Ebru-isil berra227 bende de arada oluyor canım kan hacminin artmasından dolayı kılcal damarlarda kanama olabiliyor.Normal
Seymabebgm berra227 bende de o haftalarda olmustu dokturma sordum normal demisti sanirim damarlar genisledigi icin olabiliyormus kaygilanma canm
Yesimyldrm berra227 Bende 24.haftadayım hala kanıyo ara ara normal diyolar ama insan ister istemez bi tedirgin oluyo
berra227 Ebru-isil teşekkürler çok sağolun. Annelik zor 🤗 burun icinde bi basınç hissettim bu oluyor mu sizde
Yenianneadayi2208 berra227 burun kanaması normalmiş cnm.Ama için rahat etmiyorsa doktoruna bir danış.Vücudunda kan hacmin artıyor dolayısıyla da vücut bunu atmaya çalışıyor ve gebelikte burun kanamaları normal sayılıyor