gecee Merhaba 34.haftadayım 1 haftadır omuzlarımda ve kollarımda aşırı ağrı ve ağırlık yaşıyorum.Bu da çok halsizlik yapıyor sanki içim bayılıyor yere yığılacakmışım gibi oluyor hemen oturuyorum.Bu şekilde rahatsızlık yaşayan var mı?
iremnurkilic gecee canım ben şu an 17+1 haftalığım fakat benimde omuzlarımda ve kollarımda çok ağrı var hatta sırtıma bile vuruyor ağrısı. Halsizlikte cabası. Bide mesela benim sol göğüs tarafım ağrıyor çarpıntım falan oluyor hepsi hamilelikten mi kaynaklı bende anlamış değilim😕