Merhaba kızlar 17+1 haftalığım bu aralar inanılmaz derecede çarpıntım oluyor ve sol göğüs tarafım da ağrılar hissediyorum arada nefesim daralıyor. Uzanıyorum mesela kalbimin hızlı attığını hissediyorum. Sol tarafımada batma hissi oluyor. Sizde yaşadınızmı bu gibi durumlar? Hamileliğin yaptığı bişey olabilirmi acaba. Çünkü defalarca kalbim için muayene oldum fakat hiçbirşey çıkmadı.