Hazalperi bem canım. kılolı gebe kaldığım ıcın ılk 3 aydada 3 kılo aldıpım ıcın frenlemek ıstedım. doktorum bırley demedı ama kendıme yuk bebek olsa olsa en fazla 4 kılo olacak yanı. 15 20 kılo almak hıç mantıklı degıl kendıme zarar. guzel bır lıstem vat doktorumda onayladı. bu ara salgın var hareket edemıyorum havalar hafıf ısınsın dışarıda yürüyüşle de dengelerim. hedefım 7 kılo ıle bıtırmek inşallah