Niglebsatrkep Kızlar mide bulandınız nezaman azaldi 8 haftamdayım ama elimi tıkladığım sabundan rahatsız oluyorum nezaman geçer dersiniz😫😫😫
Hatce06 Niglebsatrkep canım ben 24 haftalık oldum ama çok şükür hiç bulantı kusmam olmadı. İnşallah hemen geçer kardesım 6.aya kadar kustu🙄
EsrefSevdaOrman Niglebsatrkep 14 Niglebsatrkep 14 haftalık hamileyim haftada bi kere falan kahvaltılarda kusma durumum hala devam ediyor sen şu an tam olarak bulantı dönemindesin 3. Aydan sonra düzelicektir muhtemelen 🤗
sercen Niglebsatrkep şen daha baştasın cnm 12 haftada gecme ihtimalli oluyo genelde öyle bende 10+5 haftalığım hallen öyleyim yemek yiyemiyorum kilo verdim zaten kilom yoktu dahada gitti merak etme geçecek inşallah serum taktım bir hafta cokk iyiydi gene isticem dr çünkü baya iyi geldi🙁
Deletedmom67 Niglebsatrkep ah canım 16 hftalığım sağolsun benimle yaşıyor bulantım 😊😂 olmayınca eksiklik hissediyorum 😂🙈🙈
esrasd Ya o kadar iyi anlıyorum kii 5. hafta başladı 11 bitmek üzere ama hala geçmedi bulantı. İlaç verdi doktor o bile işe yaramıyor inşallah hemen geçer de biraz keyfini çıkarırız bu dönemin.
Niglebsatrkep esrasd aynen öğle akşam bulantıları öldürüyor beni leblebi yemekden dişlerim çürüdü 11 haftada azaldı mibiraz
esrasd Niglebsatrkep leblebi, çubuk, galeta... ayva fena değil. Ama ben hep ekmek peynir ile avunuyorum. Birazcık geçti ama yalan söylemicem hala çok şiddetli ve aynen özellikle akşamları. Kişiden kişiye değişiyor çoğu zaman 12. haftadan sonra bıçak gibi kesiliyormuş
Nesomer esrasd ben şuan 14 haftalığım hala bulantım devam ediyor ara arada kusuyorum keşke benimde kesiliverse bi anda 😢
incim 14 haftalikken gecmeye başlıyor sonra tamamen geçiyor genelde. ama bazi kisilerde de 9 ay mide bulantisi oluyor.
Nesomer Berenimo maalesef bacaklarını açmadığı için doktor kesin bişi diyemedi kıza benzettim ama net söyleyemem yanıltmış olmiyim sizi dedi biraz heyecan yaptım ama bakalım 17. Haftadamıza kadar randevu tarihini bekliycez sizin ki belli oldu mu
seda1703 12+2 deyim ve hala bulantılarım var kusmalar sanki bu ara özellikle gece daha fazla olmaya başladı inşallah bir an önce geçer ilaçlarda fayda etmiyor artık 😔
fgmkus Benim 16 . Hafta da geçti bianda hiç bitmeyecek sanırken, ve doktorum Lady Feliz diye bitkisel bir ilaç yazmıştı o beni çok rahatlattı bir sorun çok kusma olduğunda da serum yeyin değerler çok düşüyor çünkü
Berenimo Nesomer evet 80-90 yuzde ile erkek, ama kendimikiza hazirlamistim 🙂 merak ettim sizinkini haftalar yakin olunca
Saganak Niglebsatrkep 5 te başladı 16 da bitti benim ama 8 haftalıkken hastanede yatıyordum çok şiddetliydi
Nesomer Berenimo bizim ki göstermedi doktor karnıma pıt pıt vurdu açsın bacaklarını diye ama yok yani kıza benzetti ama kesin kız diyemem dedi 🙈 nisanın 3. Haftası kontrolümüz var e o zamana kadar belli olur sanırım. Şuanda 15+2 yiz doktor baktığında daha 13 haftalıktık