Sym2111 gün içinde neyi nekadar tüketiyoruz bilmiyorum benim 2.gebeligim ilkinde ilk5 ay fazla bulantı ve tiksinme olunca bunda çok olmadı biraz maymun istahlilik yapıp canım ne isterse yedim saat ve canimin ne istediği fark etmeksizin 🙈 yeme düzenim değişti mesela diyetisyene gidince yediklerim değişti pirinç yerine bulgur yedim mesela vs vs akşam 6 dan sonra bisey yemedim en fazla 7 den sonra biraz hamileligin verdiği psikoloji ile de 2 kişilik yiyelim modu oluyo aman Bi kere hamile oluyoruz tadını çıkaralım diyoruz acısı sonradan ckio 🙄 ve gercekden yeme düzenim değişince mide yanmalarim ekşime lerim hazimsizliklar vs hepsi geçti 7 den sonra çok açıkirsam süt ve ya kefir içip 3 5 kuruyemis yiyip öyle yattım bana çok şey kattı genel olarak ve tabiki sağlık için