Busrayiilarslan Kizlar merhaba. 13+2deyim bugun ikili tarama yaptrdim ense kalınlığı 1.6 cikti sizce nasil normal mi sizinkilerin kaçtı? Birde kan daki sonuca neye bakiyorlar ?
tugbaayaz Busrayiilarslan benimde 1.6 çıkmıştı doktorum gayet iyi demişti sınır 2.5 hatta doktorlar 3 e kadar normal diyor gayet iyi yani canım