gecee Bobo junior tek elle katlanıp açılıyor.Henüz kullanmadım ama beğendim.Nisan ayının sonuna doğru stok güncellemesi yapacaklarmış.Bobo junior Fox benim aldığım.Travel arabalar çok hantal bence hiç düşünme.
Mjgntnrkl gecee evet cok guzel kullanisli bi araba bence. Bende onu istiyodum ama tek yon oldgu icin vazgectim ve stokke alicam onlar cok kibar kullanisli