Kizlar ben 21+3 haftalik hamileyim doktorum oteki ay seker yuklemesi yapalim dedi ama ben yaptirmak istemiyorum ben bunu yaptirmassam cocuga bisey olurmu veya hani yaptirirsam artisi nedir tabikide doktordan iyi bilemem ama cevremde yaptirip pisman olanlarda var lafam karisti yaptirmayan varmi aranizda veya yaptirip bir sorum yasamayan 🤦