iremnurkilic Merhaba kızlar sizlere bebeğinizi kaçıncı hafta hissetmeye başladığınızı soracağım ilk hamileliği olanlar cevaplayabilirlermi lütfen?
iremnurkilic Ben şu an 17+1 haftalığım arada küçük atışlar hissediyor gibiyim ama bu bebeğimin hareketlerimi anlayamıyorum. Doktorum 18 de hissetmeye başlarsın dedi merak ettim sizlerin kaçıncı haftalarda hissettiğinizi
ikizminnoslar [silindi] Bende kiloluyum ama 16.haftadaym hissediyorum şuan ikisini de. Daha önceki hamilelikte 20.hafta hissetmiştim. Değişiyor bence kiloyla pek alakası yok ☺️
[silindi] ikizminnoslar bilmem kilolular gec hussediyor dediler bi postta bende kiloluyum dedim herhalde doguma yakın hissederim😂 göbeğim var biliyonmu 10 haftalık hamileyim ve 6 aylık gibi👏👏👏
Deletedmom133 [silindi] 10 haftalikken hissetmen munkun degil canim en erken olmasi icin bile hebuz 4 haftan var en kisa zamanda hissedersin
Dilarasavull44 iremnurkilic 19da net hissetim şuan 23 haftalik olucaz 2 gün sonra hiç durmuyo yerinde yaramaz oğlum 😊
ikizminnoslar [silindi] Bende kiloluyum 100 kilo ile hamile kaldım şuan ikizlere hamileyim kocaman bir göbek var bende. Hiç kilonu takma beslenmene dikkat et sadece kendi hareket kısıtlaman olmaması için ☺️
[silindi] Deletedmom133 aynen biliyorum daha küçük 🥰 ama bi postta kilolular gec hissediyor dediler bende biraz kiloluyum göbeğim var acaba doguma yakinmi hissederim dedim😂
[silindi] ikizminnoslar ay ikimzi🥴🥴🥴🥴hep çok istedim herkez insallah ikizin olur dedi olmadı 😂 saglikla al kucağına canım benim 🥰🥰🥰🥰💞💞💞💞