nurcinsoylu Güzel anneler ben dün izlemeye başladım bayıldım, bebeklerin tüm gelişim sürecini bilimsel olarak inceleyen çok öğretici bir belgesel dizi, imkanı olanlar evde olduğumuz bugünlerde izlerse çok faydalı olacağını düşünüyorum. Sevgiler 🤍🤍
Siibeell nurcinsoylu ilk bölümünü izlemiştim geçen haftalarda çok güzeldi ve ögretici şeyleride vardı anne babanın izlemesi gerekşyo bence babalarıda bilgilendiren bi belgesel :)
nurcinsoylu nurcinsoylu temel üyelik 17,99 standart 29,99 özel 41,99 diyo şimdi googledan baktım üyeliği eşim yapmıştı o yüzden tam bilmiyodum canım yanlış bilgilendirmiş olmıyım
afyonlugelin nurcinsoylu eşimle açmıştık ilk başta. Bu meme belgeseli mi bebek belgeseli mi ne terbiyesiz insanlar diyip kapattırmıştı ashaha 😂 ben tekken izleyeceğim