ilkbahar Ben de hepsini farklı yerlerden aldım 😃 ilk aylar kusar batırır felan diye de çok da pahalı şeyler almadım 🤪😁😁
Tucem E bebek,lcw,h&m,zara ve no name markalardan beğendiğim ve uygun gelenlerden üç beş bişi almıştım.
Zeyno99 gly156 uzun kollu kusa kolluzıbın iç zıbın üst alt patikli takım üst alt patiksiz takım tulum çorap eldiven ağız mendili alt açma battaniye ince örtü müslin örtü Bornoz seti
Btyas34 gly156 polodan hastane çıkışı aldım carters den kısa kollu zıbınları aldım h&m den uzun kollu zıbın ve uyku tulumu aldım kotondan 5li hastane çıkışı aldım ebebek ten ayaklı pantolonlar aldım pançodan 3 lü zıbın seti aldım (2 adet)
Cdmcvk gly156 alışverişimin %90 ınını ebebekten yaptım. Bir kaç parça civilimden, bir kaç parça da İnstgramdan enucuzbebek.comdan aldım.
Asaltntyr gly156 e bebek, Zara, carters, LCWaikiki, civil, panço, mamino&idilbaby, bim kısacası nerde ne beğendiysem aldım 😅