Zezemeze Arkadaşlar 37+4 üm, sabahtan beri çok yoğun bel ağrım var, kasığım da ağrıyor böyle sanki kasığımda belimde doluluk var gibi ne anlama geliyor bu? Doğum yakın demek mi yoksa normal mi bu haftalarda?
Eliferbil Zezemeze aynı günlerdeyiz canım benim sadece rahmimde bi ağırlık sanki bi yük varmış gibi hissediyorum okadar bende burada durayım bakalım ne yorumlar gelecek
cavrosay Zezemeze bende 37+4 haftadaym.10 günden fazladr bendede var bel kask bacak ağrilari.hatta belm çok fena ağriyo bazen oturamiyorm bile.doktorm dögma hazrlik ağrilari diyo.kac kilo bebşin canm.
Selalee22 Zezemeze bende 38 +1rim bel agrisi yogun akinti cok agri olmasi vajinada biseyn dayandigini his etmek ki his degil gercktn dayaniyor bebek bunlar normal eger nişan gelirse su veya kanli sumuksu akinti o zaman hastaneye gidcz insallah 3.gebeligm neden nişan yada su diyorum cunku 40 haftaya kadar bisy olmzsa bu durumlar dışında bel agrisi vajinada baskı agri normal
cavrosay Zezemeze ağrilarn bebeyin büyüklğyle ve ya küçk olmasyla alakasi yok canm.benm bu hamileligimde ta evelden ağrılarm vardi.şimdide doğum yaklaşdığı içn oluyo dedi doktorm doguma hazrlk ağrılari dedi.35+5 de 2740 kilo dedi .2 hafta önden gidiyor demişdi 37 haftayla uyumlu demişdi.şimdi 37+4 haftadaym kilosunu bilmiyorm🤷♀️🙂
Selalee22 Zezemeze evet belden geliyor öyle yavas yavas sonra bir anda kaskati kesilince dogum sancısı oluyor 😊