Merhaba geçen hafta hamile olduğumu öğrendim ama daha 5 haftalık olduğu için kese görünüyordu. Doktorum bu hafta gelmemi kalp atışlarını belki duyabiliceğimizi söyledi. Bugün randevum var. Sizce gitmelimiyim? Daha önce bir düşüğüm olmuştu o yüzden gidersem ve kalp atışlarını duyarsam durumum kesinleşmiş olucak ve ilaç vs. Ne yapmalıyım konuşucam. Ama Corona virüsü yüzünden gitmemek mantıklı mı olur bilemedim 🙄