Zaferesrask0204 Kızlar merhaba 37+2 haftalık olduk bugün dün saat 1bucuk gıbı nişanım geldı hala ara ara gelıyor acaba Doğum ne zaman başlar baZen bel agrısı oluyor yürürken kasıklarım agrıyor 2 cm açılmam da varmış Doğum başlaması ıcın ne yapmam gerekıyor
Seferdeniz1 Zaferesrask0204 doktor acile yatırdı beni suni sancı ile doğrtlm ddi 38/6 2cm bnmde az önce baktı ama sonra fena kanama devam ediyor
Eliferbil Zaferesrask0204 aynı gündeyiz 37+2 benimde nst de sancılarım çokıyor ama bende tık yok hiç biley hissetmiyorum açılmamda yoktu 2 hafta önce şu virüs olaylarından dolayı bende doğurmak istiyorum burda belliyim yorumları bende okuyayaım yürüyüş ve pilates harici başka ne gerekli
Haticeakks Sicak duşa gir sürekli ve bol bol squat hareketi yap pilates topun varsa üstünde zipla peki 37+2 erken olmuyor demi doğum olursa
Zaferesrask0204 Haticeakks olmuyormus dün gırdım duşa duşta da yaptım onu doktor sunı sancı vermek ıstemıyorum kendı sancınla gel dedı
Seferdeniz1 Zaferesrask0204 gidersen zaten hergün çağırırım dedi ve çatı muayne somrası kanamam çok oldu
Zaferesrask0204 Seferdeniz1 sancın olursa suyun gelırse gel dedı bende sancım falan gelsın ıstıyorum artık şu virüs ıyıce yayılmadan
Seferdeniz1 Zaferesrask0204 ebet bende evde büyütürüm biraz ele avuca gelir dedim yatış yaptım bekliyorum
Zaferesrask0204 Efesevim sperm gıbı önce normal renksız geldı çatı muayenesinde kahve rengı lekeyle geldı bıraz
Zaferesrask0204 Seferdeniz1 allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasıp etsın ınsallah dua edın sancım gelsın ☺️