ECeren Bende kesinlikle yaptırmayı çok istiyorum. Çevremdeki çoğu kişi bir problemi olsa aldırmıcaksan gitme gibi şeyler söylüyorlar fakat ben Allahım esirgesin öyle birşey olsa bile bilmek istiyorum ona göre önlem almak için, bilinçlenerek onu beklemek için.. Tabi Allah kimseye yaşatmasın sağlıkla alalım insallah hepimiz bebeklerimizi kucağımıza🙏.. İşte bu virüs olayı olunca bi çekindim ama gidicem sanırım 😊 çok tesekkür ederim canım biraz içimi rahatlattın🥰