Merhaba kızlar
36+6 haftalık gebeyim. Sabahtan beri regl sancısı gibi ağrı var ama sadece kasıklarımda ve belim de tek taraflı ağrıyor. Bebeğimin de hareketini bir iki defa hissettim ama çok az. Akıntım da artış var. Nişanım falan da gelmedi.Virüsten dolayı hemen hastaneye gitmek de istemiyorum. Neyin nesidir bu ? Fikri olan var mı?