mutluuannee Kızlar 37+3 hamileyim nişan gelmedi su gelmedi ama sabahtan beri geçmeyen bi kasık agrim var sağ kasıgım ağrıyor hic gecmedi arada belime vuruyor bebis hareketli ama sizce nedir ?
Sena09 mutluuannee aynı durumdayız canım. Ama benim bebişin hareketleri de azaldı. Kasılma yok sadece regl ağrısı gibi. Bir bilen çıkar umarım.