Musbet 28.hafta yapılan kan uyuşmazlık testi aç veya tok fark ediyormu sadece annedenmi kan alınıyor yaptıranlar Bilgi verebilirmi
DenizEliz Musbet ben yaptırdım aç veya tok farketmiyor. Benim negatif çıktı ama pozitif çıksada sanırım iğneyi vuruluyormuşsun yinede. İki hafta oldu vuruldum iğnemide doğumdan sonra duruma göre bir tane daha vurulabilirmişim
Musbet Sermina evet kan uyuşmazlığımız var test yaptırcam haftaya sonra iğne yapılcak dedi doktor sonuç hemen cıkıyormu acaba
Fatma-asel_29 Haftalığım Birazdan kan uyuşmazlığı iğnesi vurunmaya gidecem sanırım direk iğne yapacaklar
Fatma-asel_29 Banada ilk haftalarımda yaptılar aç tok olayı yok kan aldılar negatif çıktı 28. Haftaya kadar kanaman olursa gel vuracaz dediler şükür bişey olmadı bugün vuruncam duruma göre Doğumdan 72 saat içinde Bidaha vuracaklarmış
DenizEliz Musbet ben özelde yaptırıdm iki aaatte çıktı sonucum ama devlette nasıl bilmiyorum özelde 30₺ ücret ödedim