Merhaba arkadaşlarım 41 hafta boyunca hepinizden birşey öğrendim öncelikle kırdığım kızdırdigim olduysa affola hamilelik özellikle son aylarda hormonlarımı coşturdu ağlak duygusal endişeli bir insana dönüştüm çatım dar acilmam yok virus riskine bağlı sezeyan karari aldik doktorumla insallah hepimiz sağ-salim bu kötü günlerde doğum yapar evladimizi kucagimiza aliriz bana dualarınızı eksik etmeyin hakkınızı helal edin 🌹