Canım fizik tedaviye gittim benimde şişiyor ve uyuşuyor 1,5 aydır böyleyim ödem sebebiyle sinirlerin sıkıştığını gebelik döneminde birşey yapamayacaklarını söylediler doğuma kadar devam edermiş tuzu azalt ve ağrıyı düşünmemeye çalış bi süreden sonra alışıyorsun uyuşuk oluyor iyice parmaklar ama gerçekten kafa orda olunca daha çok ağrıyor düşünme çokta iş yapma artırıyor ağrıyı