Kizlar ben tekstilde calisiyorum ve kalabalik calistigim yer esim surekli baski yapiyor ise gitme rapor al diye bende artik pazartesi aile hekimime gidicem ama ne demeliyimki rapor alabiliyim yani oyle elini kolunu sallayana rapor vermezler sanirim bu konularda biraz cekingenimde bu arafa 18+1 haftalik hamileyim lutfen calisirken rapor alan varsa banada bir oneride bulunabilirmi ? Bu arada biraz burun tikanikligi ve bogaz yanma sikayetim var cevaplariniz icin tesekkur ederim simdididen 😊