Pearly Nuray-66 benım de bıldığım kadarıyla sancı başladığında suyu koyuyorsun 1yasın 7ayetel kursı okuyırsun 3 yudum sudan içiyorsun. Doğum bıttıkten hemen sonra sudan cıkıyorsun otu
Nshkn357 Nuray-66 7 yasin 7 Ayetel Kürsi 7 Fatiha 7insirah 101 salavat 41 abese süresi 19 20 ayeti kerimeleri suya okuyup ufleyin önceden hazır kalsın Sancı başlayınca suya atın azıcık için doğuma gidin doğum bitrrikten hemen sonra çıkartın atmayın baskalari da kullanabilir
Tubau Yanlış biliyo olabilirim ama. Doğum başlarken suya koyulup o sudan içiliyo ve o açıldıkça açılman oluyo diye biliyorum ama yanlış bilgi olabilir. Buradan okuduklarımla işte böyle aklıma gelmiş. Bazıları ot açılmadı ve açılmam olmadı da demişti🤷🏼♀️
Nuray-66 Icmek gerekiyor yani icmeden konulsa olmuyor mu dogum baslatildiginda haber edilip evden biri koysa etki etmezmi peki