Kızlar 18.haftada nst ye bağladı doktor ve minik sancıların var erken doğum olabilir diyerek beni eğitim araştırmaya sevk etti. Acilen gittim oradaki doktor alttan muane etti ve açılma yok gayet iyi durumdasın bebek te sağlıklı endişelenme diyerek gönderdi. Ama ben çok korkuyorum böyle birşey yaşayan varmı.