Papatyasevda Eloc ben 28 haftaya kadar hep gittim ,.çok güler yüzlü ilgili bir hanım . Ama hastane ve hastalar çok fazla kalabalık. Nerdeyse 5 kişi birden görüyorduk doktorun odasına