Bsra1998_ rabbim hakkındaki nasip etsin bende pkoyum bir
düşğk ve birde dış gebelik yaşadım 3 aylık tedavim bitti ve geçen cumartesi kontrole gittim doktorum artık başlayabiliriz diyip folik asit verdi salı günüde beraberliğe başladık doktorum en başından beri hep olumlu konuştu sen anne olucaksın pko seni korkutmasın diye inşallah sende annelik mutluluğu yaşarsın rabbim hepimize nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻