Rumeysaaaaaa Demir ilacını içince kaşındığım için bırakmıştım ama dün doktorum içmem gerektiğini değerlerin çok düştüğünü 37+0 haftalık gebeyim Kanın düşük olmaması lazım dedi sabah içtim kaşıntıdan bayılacağım siz böyle bir durum yaşadınızmı naptınızda geçti😩
Sumru Rumeysaaaaaa hangi ilacı kullanıyorsunuz? Ben gyno ferol sanol kullanıyorum (Demir - folikasit - b12 içeriyor ) benimde ellerimin üstü kaşınıyor neden kaşınıyor bilmiyorum acaba kullandığım bu ilaçtan mı diye düşündüm şimdi
KubrAbdullahh Rumeysaaaaaa bana çok migde bulantısı yapıyor ac karına oldugu için çok zorlanyrum 😒 kasıntı oluyo ellermde kollarmda ondanmı oluyomşki
zyra Rumeysaaaaaa bende 37′inci haftadayım gynoferon içiyorum sana tavsiyem sabah değil akşam yatmadan önce iç ve içtikten sonra üzerine yemek yeme doktorumda bu şekilde içmem gerektiğini söyledi. İstersen doktoruna bir danış.
AntisosyalKelebek Rumeysaaaaaa gyno ferol kullan o çok iyi benim kansızlık sorunumu çözdü ameliyatta kan ihtiyaç çünkü yoksa zorlanırsın