Mucizeninannesi Arkadaslar 12+5 haftalik hamileyim. Ozellikle son 1 haftadir artan kese etrafinda kanamam var. Bu hafta doktorum yat dinlen bol su ic dedi. Aksam uzeri koyu kahverengi lekelenmem oldu. Hala az da olsa devam ediyor. Doktoru aradim geleyim mi diye parlak kan gibi olursa gel suan yapacak birsey yok dedi. Icim icimi kemiriyor. Bu zamana kadar hic dis kanamam olmamisti. Bu koyu kahverengi leke korkutuyor beni bebegim gidiyor mu yoksa? Boyle birsey Yasayan var mi?
Kekmez Mucizeninannesi o haftalarda benimde kahverengi akıntım olmuştu yatıp dinlendim ve geçti doktorunuz progestan falan vermedimi
Fatime Mucizeninannesi canım korkma inşallah birşey olmaz kötü şeyler düşünme bana da 14. Haftada olmuştu ama doktor beklemeden iğne bide ilaç verdi hep yattım cok şükür şimdi iyiyiz 24. Hafta olduk
Sayka Mucizeninannesi HAStaneye git başka doktora git. oyle şeymi olur. düşük olursa ne yapıcaksın bendede öyle olmuşdu toktorum progestron filan verdi hergün ultrasona salıb bakıyordu
Dlktpl Mucizeninannesi bende ucgunonce cıddı kanama gecırdım 12+5 te kanama alanım vardı pembe ve kırmızı kan oldu heryer asıro o gun ogne yatılar progestan ıcıyorum hep bırgeve hastanede yattım sımdı kahveye dondu kanamam kırmızı tehlıkelı ıns bebeklerımıze bısey olmaz
HicranKzn Neden o kanı bekliyor ki özele başka doktora git hemen seni yatırıp gözlem altına alması gerekiyor hemen serum hem ilaç vermesi gerekiyor. Pek ilgilenmemiş sanırım 😡
Mucizeninannesi HicranKzn bilmiyorum ki 😔 yarin sabah zaten randevumuz vardi. Kirmizi kanaman olmazsa yapilacak bir sey yok yarin gorusuruz dedi. 😑
Mucizeninannesi Kekmez ay insallah benim ki de geçer. Yatıyorum lavaboya giderken bile korkuyorum. Dusecek olan bebeğe o tarz ilaclarin bir faydasinin olmadigini savunuyor.
isminaz Benimde olmustu o haftalarda. Doktora gittim plesanta rahim agzını kapatıyormus arada kanama yapabilirmiş. Sizde bi görünün bence doktora. İğne ve Protestan vermişlerdi
HicranKzn Mucizeninannesi umarım birşey olmaz. Allahım size bağışlasın canım benim dua et sıkıntı etme yarını bekle bakalım🙏🏼
Burcuckc Mucizeninannesi canm bendede oldu doktorunun suan yapılcak bişey yok d mesinin sebebi kahverengi kanama olması kahve ve koyu kanamadan korkmuyor doktorlar progestan ıgne ve hap yada fitl başlatıcak ve tuvalet dısında kalkma dicek bende yaşadm aynı seyleri 16.haftadan sonra düzeldi benm bebeğin eşi aşagda oldugu için kanamam oluyodu karnm buyunce yukarı cıktı ve gecti kanamam inşallah en yakn zamanda iyileşirsin stres yapma sakın
Mucizeninannesi Dlktpl insallah canim insallah. Benim hic normal kan gibi olmadi. Koyu kahverengi hep. Halen de devam ediyor ödüm kopuyor bir şey olacak diye... rabbim saglikli bir sekilde bizlere kucagimiza almayi nasip etsin insallah
BRN Mucizeninannesi sakin ol yapabiliyorsan başka bir doktorla iletişime geç. Bak benim 12. Haftamda bacalarımdan süzülürcesine kanamam oldu ve 4 gün sürdü çok şükür 21 haftalık olduk. Elinden geleni yap ama bebeğimi kaybediyorum düşüncesine kapılma seni hissediyor konuş onunla
Mucizeninannesi BRN ahhh cok tesekkur ederim cesaret verdiniz bana... maalsef bu saatte iletişime gecebilecegim baska bir dr yok. Ama bebegime hep inanıyorum, annecim lutfen rahat dur yaramazlik yapip anneyi tedirgin etme diyorum. 😊 inşallah sabah kalp atislarini ve hareketlerini tekrar gorecegim...
BRN Mucizeninannesi aynen öyle yap hep konuş benim şakır şakır kanamam vardı çığlık çığlığa ağlıyordum bi taraftan da beni sakın bırakmayın anneye sıkıca sarılın diye hep konuştum onlarla en önemlisi senin sakin olman canım benim şunuda unutma eğer yiyecek ekmeği görecek günü var ise ne olursa olsun gelir dünyaya rahat ol
EdaGneZincirkran Benimde olmuştu. İnanılmaz yıpratıcı bir durum fakat doktorum bebeğin rahime iyice yerleştiği için bu kanamaların olabileceğini söylemişti. Kahverengiyde sıkıntı yok taze kan görürsen sıkıntılı demişti.
Kbrazcan Mucizeninannesi canım korkma ben 12 haftalığım 5.haftadan beri benim hem adet kanı gibi hemde hergün kahverengi leke geliyor kontrol altındayım bebeğim iyi ama doktor çok aşırı bel kasık ağrısı olursa gel hemen dedi çünkü düşüğün sancısı da çok olurmuş dua et inşallah bişey olmayacak bebeklerimize yat sürekli kalkma
Kbrazcan Mucizeninannesi bebeğinle konuş bizi bırakmayacaklar düşecek kelimesini unut benim bacaklarımdan aşağı kırmızı kanlar aktı kayınvalidem bağrış çığrış nasıl hastaneye gittik bilmiyoruz ama bebek iyi dedi doktorum o yüzden hiç korkma rabbimden yiyecek ekmeği varsa hiç bişey olmaz ben 3 günde bir iğne ve sabah akşam ilaç alıyorum vajinal eğer yiyecek ekmeği yoksa bu ilaçlarda fayda etmezdi inan bak
Mucizeninannesi Kbrazcan rabbim saglikla kucahimiza almayi nasip etsin. Benim doktorum da oyle söylüyor onun düşeceği varsa hic bir sekilde tutunamazmis. Rabbim ol demedikten sonra ne yapsak nafile haklısın
BurinTasKaradag Ben bugün kanamayla uyandım üstüne üstelik tuvalete oturduğum gibi parça düştü içimden. Kan pıhtısı muhtemelen. Acile gittik hemen, bebek yaşıyor kalp atışlarını duydum. Hiçbir lekelenme vs. Yok neden oldu bilmiyorum. Yarın kendi doktorum görecek.
Mucizeninannesi BurinTasKaradag inanmiyorum neden olmus acaba... cok şükür ki bebegin seninle. Lutfen nedenini bizlere de yaz olur mu.