Ben de bu gebeliğimde ilk o haftalarda hissetmeye başlamıştım, tekme gibi değil değişik bir his, kıpırdamasını da 15. Haftada net hissediyordum, ilk çocuğumda 20. Haftada hissettim oğlum oldu, annem hep kız çocuk erken hissedilir derdi gerçekten bu defa Kızım oluyor😍🥰