elifgoktug geçen ay konuşmuştum bende canım temmuzda doğumum olacak inşallah 🙏🏻 Konak hastanesi de 3500 istiyormuş ama nisan ayından sonra mı ne zam geleceğini söylediler ne kadar gelebilir diye sorduğumda tam bilmediklerini söylediler en fazla olsa olsa 4000 olur dediler canım