hhb53 5+4 hamileyim bu zamana kadar hiç mide bulantım olmazdı. Şimdi ara ara mide bulantısı geliyor ama kusacak kadar değil bazı yemekler aklıma geldikçede midem bulanıyor. Buzdolabını temizlicem actıgım gibi midem bulanıyor kapatıyorum. Böyle olması normal mi bide mide bulantısını neyle geçirebilirim. Bir de yemek yedikten sonra cok gazım oluyor. Gaz gelince belime ve kasıklarıma vuruyor agrısı bunada çözüm bilen varsa söylebilir mi
Sudeee07 hhb53 bu haftalarda bulantılarının başlaması gayet normal canım Benimde 6. Haftada başladı 15. Haftada kesildi o arada sürekli yediğimi içtiğimi çıkardım gayet normal bi durum doktoruna söyle bulantı için ilaç versin çubuk kraker tarzı tuzlu şeyler ye bastırsın diyorlar hep ama bende hiç bir yöntem işe yaramadı neler neler denedim en son doktor prilam diye hap verdi onunla hafifledi bulantım
Sndz95 hhb53 canım bende 7 haftalık hamileyim ve bende de bulantılar 5nci haftada başladı hala devam ediyor, ben bir çözüm bulamadım kraker denedim olmadı, elma biraz işe yaradı sanki, bana da doktorum ilaç vermişti ama pek işe yaramıyor
Sudeee07 hhb53 canım her bebekte farklılık gösteriyor kimisinin hiç bulantısı olmuyor Ama mesela benim annem hamileliği boyunca kusmuş doğuma giderken dahi kusarak gitmiş senin bebişe ve sana bağlı bişey belki bi kaç hafta sürer belki 2 ay sürer benim 6. Haftada başladı 2 kilo verdim hatta hiç bişey yiyip içemez oldum 13. Haftada Azalmaya başladı 15. Haftadan sonra hiç kusmadım şükür
sevo52 18.haftadayım prilam kullanmadığım zaman ne yersem çıkarıyorum. İlk zamanlara göre tabi azaldı bulantım. Yemek yapıyorum artık en azından. Mutfağa girer girmez kusmaya gidiyordum ilk zamanlar🤦🏼♀️