Minikfasulyem_26 Normalde 13 haftaya girdiginizde bitti adtik ikinci trimesterdesiniz ama bu program nedense hala 1 dye gosteriyo onu bnde anlamdm neden bole gosterdigini. Bnde baska programlarda var onlar 2 dye gsteriyo burasi 1 dye tuhaf cidden
Burcuyyy Minikfasulyem_26 aynen bende 1 gösterdiği için kafamı karıştırdı o yüzden sorayım dedim çok saolun
[silindi] Minikfasulyem_26 bana başka program önerirmisin☺️ ben hiç bulamadım bulduklarim da hiç güzel değil 🤗
Minikfasulyem_26 Burcuyyy bu programa gore 13. Haftada bitiyo heralde sacma ama ole ayarlanmis sanirim. 13 haftalk hamilelikte doktorlar 2.trimester diyo ki hesaplayncada oyle zaten mantiken
Minikfasulyem_26 H-15 hayir bu yanlis 12.hafta bittiginde 3 ay bitiyo 13. Hafta bittiginde degil.12.hafta 3 ay yapar
Minikfasulyem_26 H-15 altlarda yanlis zaten 36.haftada nasil 9 ay bitsin ki ya sacmalik.40.haftada 9 ay 10 gn bitiyo yazilmis Haftayla 40.hafta arasnda 10 gunmu var ? :D 4 hafta var
H-15 Minikfasulyem_26 1 hafta 7 gün malumunuz 12. Haftayı bitirdiğinizde 84 günlük olur ki 3 ay 90 gün kabul edilir basit bir hesap sadece. Onun için 13. Haftanın bitmesi gerekir 13+1 de 3. Ayı tamamlamış olursunuz
Minikfasulyem_26 H-15 gun olarak degil ay olarak hesapliyoruz canm 1 ayda 4 hafta var 4×3 12 yapar. Senun dedign gbide yanls degl ama o sekilde hesaplanrsa subat 29 cektignde bazi aylar 31 cektgnde hesplar gene karisir oyle dusun
H-15 Minikfasulyem_26 o kızım yanlış evet 36. Değil 39. Hafta olmalı 39. Hafta bittiğinde 9 ay 3 gün hamilelik olur 40. Haftada da 9ay 10 güne tamamlanır😊 sadece 39 yerine 36 yazılmış gerisinde sıkıntı yok yani
H-15 Minikfasulyem_26 peki ayı 28 üzerinden hesaplamak ne kadar mantıklı. Bir ay ortalama 30 gün üzerinden hesaplanır. 40 haftalık hamilelik 280 gün eder ay hesabında da 9 ay 10 güne denk gelir. Bunu ben uydurmuyorum doktorlar da programlar da bu hesaplama üzerinden yapar bir ayı 28 gün üzerinden hesaplamak çok yanlış olur bence bi daha düşünün sizin hesaba göre 280 günün sonunda 10 aylık hamile olmamız lazım çok mantıklı değil yani 😂
Minikfasulyem_26 H-15 aslinda ayni seyden bahsediyoruz bnde gun olarak hesaplamak mantkli dgl dyrm canm zaten ayni seyleri farkli knsyrz nese sknti yok herkese hayrli dogumlar :) bu programda su sorun var bz bnu soledk aslnda basta 90 gunu gectigi halde hala 1.trimester yaziyo bz bndan bahsettk
[silindi] Deletedmom337 of ya ne kadar kul hakkına giriyorlar paramız yok diye niye bebemizin resmi yok 🙄