nurum_513 Antep’teki hangi hastanelerdeki ebeler iyi 🤔 doguma ebeler girince doğum ücreti ne kadar alıyorlar bilgisi olan yardımcı olabilir mi ??
emineemine Valla canım ben 32 haftamdayım dr bana ebeden bahsetmedi normal doğuma ebe mi giriyor dr mu😧
nurum_513 emineemine onu sen tercih edebiliyorsun .. ebe girince doğum ücreti farklı oluyor , doktor girince farklı oluyor .. ebe iyi olursa çalışanlar ebeyle yapabilirim doğumu
Kayarozlem8023 Özel hastane de doktorlar giriyor devlette ebe giriyor diye biliyorum ben ki devlette ücretsiz zaten
nurum_513 Kayarozlem8023 akademi hastanesinin ebeleri hemşireleri nasıl bayan mı ?doğumda ilgileniyor mı bilginiz var mı ? şimdi araştırdım doktorunuz için çok iyi diyorlar ☺️🙈
Kayarozlem8023 nurum_513 doktorumu çok beğeniyorum çok iyi gerçekten de ama ebeler falan hiç bilmiyorum sadece hemşire asistan falan görüyorum ki onlar da çok iyi bir komşum bu hastanede farklı doktor da doğum yaptı çok memnun kaldı ebeler doktor falan iyiydi demişti
nurum_513 Kayarozlem8023 inşallah öyledir bende bi gitmeyi düşünüyorum siz doğumu burda mı yapacaksınız
Kayarozlem8023 nurum_513 evet öyle düşünüyorum bakalım şu an bebeğim ters ama dönerse hayırlısıyla 1 aya kadar doğum olacak