Çikolata kistiyle gebe kalmaya çalışıyorum doktorum asla ameliyat önermedi 4cm kistimin boyutu yumurta rezervim oldukça iyi çok şükür bu ay çatlatma iğnesi vuruldum sadece klomen kullanmadım 27marti bekliyorum gebelik testi için 🤲 Benim gibi mücadele eden var mi?