Anneler2 doktorunuz gerekli goruyorsa yapin bence buraya sormayin bile hic. Iki doktora devam ediyorum bir tanesi ikili test sonucundan sonra baska bir teste gerek yok dedi. Digeri ise dortluye bakalim dedi. Gerek var ise yapalim oldu dedigim tek sey. Dortlude sadece down sendromuna bakilmiyormus mesela bas buyuklugune, kalca cikikligiydi sanirim farkli seylere de bakiliyormus. Hamileligi boyunca hic ama hic test yapmayan nasilsa aldirmam dusuncesinde olan insanlar var. Ben de bir sey ciksa da aldirmam diyenlerdenim. Ama eger bir sey cikarsa ve yapilacak bir sey varsa ben test yaptirmayip melegimin vebaline de girmemeliyim diyorum. O yuzden doktor ne istiyorsa yapmaktan kacinmayin rica ederim