Nurbebek 12 haftalık hamileyim Bugün ikili tarama test için doktora gittim ultrasyonla baktı bebeğin küçük şuan teste uygun değil haftaya gel dedi bebeğin gelişimi mi geri yani anlamadım sizin bir fikriniz var mı
Yasmiiinn Nurbebek doktorun daha iyi bilir canım ama zaten o haftalar aralığında yapıyorlar gerçi bende 13 haftamda gitmiştim yaptırmıştım gayet herşeyine yorum yaptı ama Bilemedim şimdi seninkini 🤷♀️
nurcakir58 Nurbebek bazen geç döllenme oluyo adet tarhinden dolayı öyle bişey olsa söylerdi bende gittim arslik sonu dedi hyr dedi 4 arslik dedi bebeğin bu kadar büyük olamaz dedi 14,haftalık bazen olabiliyo ve ben gercekden unuttum tarihini adet
Asilaymomm Nurbebek ben 11+2de yaptırmıstım sıkıntıda olmdı keske doktorunla ayrıntlı konussaydn canım