1234seda Bugün bebişimizi görmeye ve kalp atışını duymaya gidicez dua edermisiniz duyalım sağlıklı bir bebek olsun daha önce kayıbım olduğu için çok tedirgin oluyorum yinemi aynısını yaşayacağım diye Allah razı olsun hepinizden 🤲
Melike3777 1234seda inşallah minnak kurabiyeni bugün sağlıcakla görürsün kuzum içini ferah tut her gebelik sıkıntılı olucak diye birşey yok yavru kuşunu şimdiden sevmeye başla 🐥☺️
Ummeer 1234seda canım benim inşallah bebeğinin kalp atışını duyarsın sağlıklıdır inşallah kötü düşünme rabbim kucağına da almayı nasip eder inşallah 🤗🤲
Busracetin 1234seda ben de ayni şekilde canim kontrole kese gormeye gidecegim. Insallah hayirli haberlerle mutluluk göz yaşlariyla döneriz 🌸
1234seda Atesays SAT a göre 8+4 bakalım doktorum ne dicek değişiklik olabilir geç döllenmeden vs 😊 siz gittiniz mi kalp atışı ve bebeği görmeye
Atesays 1234seda 6 haftalikta bebegi gorduk bir hafta önce de kalp atışına gittim cok sukur bir sıkıntı yok
1234seda Atesays 2. Gidişim olucak keseyi 5 haftalıkken gördük kalp atışı ve bebek için gidicem bugün