esereaa Benim de 6.haftalarda ara ara oluyordu. Panik şekilde doktora gittim ama kırmızı kanama yoksa kahverengi akıntı normaldir dedi. Ultrasonda da kanama gözükmedi tedbir amaçlı Progestan kullandım ve geçti. Çoğu tanıdığımda da oldu bu akıntılar bazen tehlikeli bazen çok normal oluyor doktoruna git için rahatlasın..☺️