Ozlemakycl Az kaldi zamanımız. Insallah sag saglim doğurmayı nasip eder. Suana kadar siyaketim yoktu cok şükür ufak tefekler dışında ama simdi sekerim hep.yuksek cikiyor ona biraz morelim bozuluyor dusuremiyorum Bebegime bir zarari olmaz inslalah