Geçenlerde benim de çok ciddi bir baş dönmem akabinde istifram oldu. Tansiyonum düşmüş doktorumla konuştum normal dedi. Galiba bu dönemlerde tansiyon düşmesi, yükselmesi normal ama mutlaka ölçtürmek gerekiyor çünkü yükselmesi bebek için tehlikeli olabilir.