Merhabalar. Dun yazi paylasmistim sancilarim gelmeye basladi diye. 40+6 dayim. Ama sanci felan kalmadi stresten doguramiyorum resmen. Daha oncede esimle ve esimin ailesiyle olan sorunlarimi yazmistim. Dun esimin annesi geldi dogum icin daha ilk gunden beni strese sikintiya soktu. Annemde bizde o daha once gelmisti ne olur ne olmaz diye. Dogum yaklastigi icin kaynanamda dun geldi baska sehirden. Daha ilk gunum zehir zemberek gecti. O oturdu annem ona hizmet etti. Cayini pastasini herseyini onune getirdi. Annemle ikisi ayni yastalar. Ustune orttugu battaniyeyi bile anne kaldirdi. Anneme yapma dedikce olmaz ayip olur dedi. Geldigi gibi oturdu gece yatana kadar oturdugu yerden kalkmadi. Annem yemegi yapti artik dayanamadim sancim olmasina ragmen kalktim pilavida ben yaptim bide utanmadan ne yaptin kizim ne guzel kokular geliyo dedi. Annele esim alafranga tuvaleti kullaniyo bende klozeti kullaniyorum kaynanamda klozeti kullaniyo. Esime dedimki annene soyle oda obur tuvaleti kullansin enfeksiyon kaparim son gunlerim dedim ben diyemem ben soyleyemem dedi. Az once esim ise gitti hemen kosa kosa gelmis kizim sana kahvalti hazirlayim sana sunu yapiyim bunu yapiyim diyo esimin yaninda. Esimin yaninda dun aksam cayimi doldurmaya calisiyo. Daha bunlar bir gunde olanlar siz dusunun artik ilerleyen zamanlarda neler olur. Dun sancim vardi sikintidan stresten sancida gitti. 41. Haftaya girdim giricem daha doguramiyorum. Annem dun resmen köle gibi getir gotur yapti. İcin yandi resmen onu oyle gordukce. Eşime soylesem daha ilk gunden sorun cikartiyosun diyecek daha yeni geldi annem hersey gozune batiyo diyecek yine ben suclu olcam. Ki zaten esimin yaninda melek gibi. Sabah kalkmis güya oglunu ise ugurluyo. Pazartesi doguma gidicem şu andada hafif agrilarim var daha ilk gunden stresten öldüm. Ama en cok anneme uzuluyorum. Annem 10 gundur yanimda daha bana sormadan benim evimde hicbsey yapmamistir. Kaynanamda dun gelmesine ragmen annemin hazirladigi sofraya oturup daha kimse oturmadan ben cok aciktim kimseyi bekleyemem diyip yemege baslayan bi kadin. Annem oyle sessiz sakin kenarda oturuyo icim gidiyo. Esimde hic anlayisli bi es degil. Annesini gorunce simaran tiplerden. Yani asagi tukurdam sakal yukari tukursem biyik modundayim. İki gun sonra bebek dogunca kim bilir neler yapacak. Ama artik bende lafimi esirgemicem herseyi soluycem. Ben sustukca o hukum surmeye calisiyo dedigini yaptrmaya calisiyo