tugce0606 Meraba 17 haftalık hamileyim yaa benim gibi karnın tam ortasında sanki birisi size eliyle bastırıyor gibi his var mı ya normal mi veya bu haftalarda 🙄
kelebegim123 tugce0606 tam göbek deliğinin olduğu yerse bebek döndükçe kordonu çekiyor o yüzden oluyor o haftalarda daha hafif ilerleyen zamanda daha belirginleşiyor
Selam12 tugce0606 bebeğin hareket ediyor canım bi kaç hafta içinde minik tekmelerini hissedersin böyle seyirme tarzı hareket
1Meftun Bende şurda bir takipte kalayım. O acıyo nası tarif etsem diye düşünmekten yazamamıştım. Hay Allah razı olsun
tugce0606 kelebegim123 aynen o kısımlarda sertlik var aşırı derecede mesela yatarken kalkmakta zorlanıyorum otururken de baskiliyor
eknsnsr98 tugce0606 ben yaşamadım öyle bir şey yada hatırlamıyorum hamilelik çok unutkanlık yapıyor 😁
tugce0606 Deletedmom337 valla ya daha 200 gram bile olmayan bebek nasıl baskı yapar rahim büyümesiyle alakalı heralde
kelebegim123 tugce0606 benimde ilk gebelik 18. Haftada hissetmiştim tam net olarak sende yakında hissedersin o muhteşem hareketleri 🤗🥰