Kızlar günaydın 3-4 gündür ellerimde ayaklarımda kaşıntı oluyordu 38+6yım bu arada. Doktorum safra asitlerine bakalım dedi şimdi muayenehaneye gideceğiz sonuca göre belki doğumunu başlatabiliriz dedi. 2 gün önce çatı muayenesinde bebeğimin başı yukardaydı açılmam yoktu sancı desen 30-35lerde çıkıyordu. Nasıl okur sizce böyle Doğum yapan oldu mu