Günaydın kızlar bat 28. Evde 20ye yakın da gebelik testim vardı dün akşam içimi bisey dürttu dedim bi test yapayım işten geldim test yaptım yaptıktan sonra kapım çaldı karşı konsum geldi bende aldım banyodan yatak odasına bıraktım o sirada goz ucuyla da baksam hic bi cizgi yoktu komodinin cekmecesine koydum esim görmesin diye. Az evvel kalktım aferdersiniz çorap çıkarırken😂 aklima geldi anaa test vardı burda dedim bi baktım durum bu. Kafam allak bullak oldu. Hani hayalet cizgi falan da değil baya silik bi cizgi var. Sizlere danışmak istedim. Öptüm sizleri