Sanemt Kızlarr 30 haftalık hamileyim ve eşimin işinden kaynaklı Adanada degilim ama dogum içi adanaya gideceğim sizce hangi doktoru önerirsiniz yada hastane şimdi heryer sıkıntı ama yinede bilgili olan vardır danışmak istedim
Esarikay Sanemt canım ben Güzelyalı Yasemin ilkit e gidiyorum çokta memnunum hem hastaneden hem doktorumdan. Pazartesi doğumum olacak Allah’ın izniyle. Hastane tertemiz doktorum çok sakin ve iyi. Tavsiye ederim
ikiprensannesiiii Kuzenim metro ya gitmişti memnun kalmıştı diğerlerini bilmiyorum belki daha iyisi vardir😊
Portredekitirtil Çok çok iyi bir doktor var tavsiye etmişlerdi banada hatta hemen hemen bir birini tanımayan 10 kişiden duydum adını ama özel kliniği var canım Ebru Tarım bir araştır istersen
Eminekrdmn01 Adanada dogum denilince akla gelen en iyi hastane Güzelyalı bence 2019da 6 arkadasim orada dogum yapti ve cok memnun kaldilar bende normalde adanaliyim ama samsunda yasiyorum dogumu memlekette yapacak olsaydim mutlaka tercihim Guzelyali olurdu.
Eminekrdmn01 Bende yasemin hocaya gorunuyorum adanada oldugum surece cok iyi cok ilgili bir doktor kesinlikle tavsiye ederim :)