Bende doğum hikayemi yazmak istedim kızlar dün tam 33 haftalık olmustuk ve normal rutin kontrolüm vardı nst sancım çok fazla çıktı ve açılmam başlamıstı apayrı topar doğuma alındım bianda neye uğradığımı şaşırdım epidural olarak başlandı fakat ben uyuşmadım hissediyordum yada korkudandı bilmiyorum canım yanıyor diye bağırdım ve beni genel anestezi yapmışlar uyandığımda bebeklerim yoğun bakıma alınmış solunum yetmezliğinden biri 1700 erkek ise 1900 gr doğmuşlar sizden ricam dualarınızı sizde eksik etmeyin evlatlarıma bian önce kavuşayım