Minnosminnak Kizlar durup dururken bebek vajinaua vuruyor kalçada çok ağrı var vajinaya doğru duramıyorum korkuyorum doktora gitmeye napicam daha 28+2 im
Minigiiiinannesii Minnosminnak kuzum kasik agrisidir belki. Dogum sancisi cok baska cok belli ediyor kendini
ozlem_sngl Minnosminnak 28 haftada başladı 37 deyim hala çekiyorum o ağrıları magnezyum verdi doktor biraz rahatlattı
yarennn79 Minnosminnak bende 28+5 sabahtan beri sağ tarafta bel ve karın ağrım var ve migdem bulaniyor m
Minnosminnak Minigiiiinannesii normal doğum da yaptım sezeryan da canım biliyom ağrıları ama insan endişe ediyor çok acıyor bir yandan bebekte vuruyor çok fena açıyor çok ağrı var
Minigiiiinannesii Minnosminnak iliskiye girdiniz mi canim? Benim iliskiden sonra boyle acilarim oluyordu. Basindan gecmis tecrubelisin en iyisini kendin bilirsin. Umarim gercek sancilar degildir 🙏
Minnosminnak Minigiiiinannesii yok canım eşim uyuyo özel deki doktorum sürekli düşük olur demişti olmadı smdi erken doğum riski vardı ağrı da geldi korkuyorum
Minigiiiinannesii Minnosminnak doktorunun numarasi varsa ara o zaman kuzum. Kesin bisey yoksa hastaneye gitme virus var Allah korusun
Minnosminnak Minigiiiinannesii adamı arasam şimdi dicek bana gel bende korkuyorum ondan arayamiyorum ya biraz kesildi ağrı yalancı agrimiydi acaba hiç yaşamadım o ağrıyı Hafiften var suan
Poncikveannesi Magnezyum kullanıyomusun bende bi gece kasıklarımın ağrısından sabahı zor etmiştim sabah doktoruma gittim magnezyum vermişti baya düzeldi sonra çok şükür
Nltka Bebek makat geliş pozisyonunda olunca hareket etmesi halinde annenin canını acıtıyor diye duymuştum canım . Ama tabi doktorun daha iyi bilir yanlış yönlendirmek istemem
ozlem_sngl Minnosminnak şükür kansızlık yok ben kuruyemiş pekmez falan çok güzel tükettim ama şimdi yinede kan ilacı kullaniyorum doğumda kan kaybedince sonrası vücudum zorlanmadim kansizlik cekmemem için verdi doktorum
Minnosminnak Esra88kskn teşekkür ederim denicem 🤗doktorumu aradm muscoflex krem de sür dedi çok kötü kalcam ayağım ya