Merhaba benim de ilk aylar olmustu sol kasikta, simdi 30.haftadayim hala agriyor bazen. Temizlik yaptiktan sonra oluyo özellikle. Sanirim cok yorulmamak lazim. Endiselenmeyin ama sakin ağır falan kaldırmayın, itme ya da uzanma gibi hareketlerden kacinin