Hamileliğimin ilk trimesterında progestanı ağızdan aldığım için sürekli uyudum. Ahh ne güzel günlermiş… uyuyamıyorum geceleri. Ya midem yanar, ya sık idrara çıkarım, hiç biri olmasa rahat edemem… sabah ancak uyuyabiliyorum :(
Şurda 69 gün sonra zaten uyku şansım olmayacak bari şimdi uyusam diyorum ama yok…. var mı benim gibiler?