MineKasp bende korkuyordum ama dogum hem anne icin hem bebek icin cok iyiymis herhangi bi Engel cikmazsa dusunuyorum kendini korkutma bence dusunmeni tavsiye ederim hem ileriki durumlar icinde iyi oluyormus benim bide en uzak bicak kesik yaram bile cok zor geciyor sezeryanda zor kalkarim.ben buyuk ihtimalle onuda dusunuyorum hepimizin allah yardimcisi olsun insarah suresini ayetel suresini okuyun gercekten duada cok yardimci oluyor benim ablam evde yapti oda sezeryan isterkem ambulasi beklerken dogum yapti